مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 15:002017-11-23اقتصادي

هیچکس مخالف خودکفایی و ممنوعیت واردات گندم نیست


رییس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران اعلام کرد: هیچ کس از خودکفایی گندم و ممنوعیت واردات آن ناراحت نمی شود اما مسئله این است که کیفیت گندم خریداری شده از طریق مدیریت و اختلاط درست، - تامین شود و فرایند خرید تضمینی گندم از طریق تغییر جدول پاکی باید اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مرتضوی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان، مدعی شد: در سالی که واردات گندم ممنوع شد باید پرسید که چه کسی این محصول را ثبت سفارش و وارد کرد.

همه اسناد و مدارک نشان می دهد که شرکت های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در آن سال ها گندم را وارد کردند بنابراین بخش خصوصی واردکننده گندم در آن سال ها نبود و مدافع واردات گندم نیست چرا که شخصا معتقدم اگر مدیریت کیفیت گندم از طریق اختلاط درست آن صورت گیرد تولید گندم ایران استعداد همین خبازی ها و حتی کارخانه های وابسته به آرد و گندم را دارد.

وی افزود: دولت از اعتبار پول آب های مرزی برای واردات گندم در آن سال ها استفاده کرد بنابراین بخش خصوصی دنبال واردات گندم نیست.

کیفیت گندم ایران مناسب است رییس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران تاکید کرد: اگر اختلاط گندم درست مدیریت شود، کیفیت این محصول تولید شده در کشور از نظر معیارها و پارامترهای کیفی مانند گلوتن پروتیین و غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچکس مخالف خودکفایی و ممنوعیت واردات گندم نیست

هیچکس مخالف خودکفایی و ممنوعیت واردات گندم نیست