مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 14:202017-11-23سياسي

اجازه نخواهیم داد ملت فلسطین قربانی منافع زورگویان و ساده لوحی دوستان گردد


کمیته حمایت ازانقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری، در نامه ای خطاب به سردار قاسم سلیمانی پایان سیطره نظامی داعش را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،متن این نامه به شرح زیر است : سردار سرافراز اسلام سرلشگر حاج قاسم سلیمانی سلام علیکم بعد از حمد و ثنای خدای سبحان، درود و تحیت وافر بر روان پاک و ارواح مطهر شهدای مدافع حرم و امام شهیدان و عرض ارادتی خالصانه محضر جنابعالی و همه ی کسانی که با ایثار و جهاد فی سبیل الله فصل زرینی در تاریخ را جاودان ساختند.

این حماسه و شور عاشورایی در عصر ما بیانگر رشادت­هایی از جنس خونکه با نهایت تلاش و توکل به آستان ربوبیت علاوه بر حفظ و اعتلای نظام اسلامی و التیام آلام رنج کشیده ها و دفاع از مظلوم، مبارزه با سیاست های خباثت آلود و جنایت کارانه ی اشقیای زمان، جریان تکفیری صهیونیستی و شجره ی خبیثه یی بنام داعش که زاییده تفکر اسلام آمریکایی و ایادی آنها بود را از بین برد.

امروز ما در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین- نهاد ریاست جمهوری این روز را به همه بشریت تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم این حرکت و اجماع منطقه ای علیه ظلم مشهود و جنایت مهمور به انسانیت، نقطه عطفی در تاریخ بشریت ماندگار شود تا همه ی آزادی خواهان جهان را در از بین بردن غده سرطانی بشریت، رژیم کودک کش و غاصب اسراییل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نخواهیم داد ملت فلسطین قربانی منافع زورگویان و ساده لوحی دوستان گردد

اجازه نخواهیم داد ملت فلسطین قربانی منافع زورگویان و ساده لوحی دوستان گردد