مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 12:552017-11-23سياسي

استاندار ایلام مشاور جوان انتخاب می کند


استاندار ایلام از انتخاب یک یا دو نفر مشاور جوان برای خود خبر داد و گفت: شورای مشاورین تشکیل خواهم داد و ابلاغ خواهم کرد که هر فرماندار و هر اداره ی کل و سازمانی یک مشاور جوان انتخاب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در دو جلسه ی دو ساعته پای صحبت جوانانی نشست که بیش از هر چیز دیگری به توسعه ی استان خود می اندیشند و این اندیشه را به خوبی می توان در دغدغه هایی دید که با نماینده عالی دولت در استان در میان گذاشتند.

استاندار ایلام در این دیدار با اشاره به نقش جوانان در تمام صحنه ها مخصوصا در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: در همان لحظه که با اعتماد دولت استاندار ایلام شدم با عنایت به نقش ایلام در دفاع مقدس، عقب ماندگی های استان و ظرفیت هایی مانند اربعین، مرز ، نفت، گاز و گردشگری رسالت خود را بیشتر از گذشته دیدم و سنگینی این مسئولیت را بیش از هر زمان دیگری بر دوش خود احساس می کنم.

وی گفت: معمولا هنگامی که یک استاندار و یک مدیرکل منصوب می شود دو سه هفته اول ، ایام خوشی است یعنی بازار تبریک و تهنیت خوش و بش گرم است اما من از همه خواهش کردم کسی تا دو سه هفته اول به دلایلی از جمله در پیش بودن اربعین، پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و بحث بودجه بندی به دفتر نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام مشاور جوان انتخاب می کند

استاندار ایلام مشاور جوان انتخاب می کند