مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 12:252017-11-23سياسي

در صورت درخواست مردم و حاکمیت یمن به آنها کمک مستشاری می کنیم


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که موضوع توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران با موضوع هسته ای تفاوت دارد، گفت: موضوع هسته ای مربوط به توان دفاعی کشور نبود، - اما موضوع توان موشکی مربوط به توان دفاعی کشور است و به همین دلیل به هیچ وجه قابل مذاکره نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه2 آذرماه) در نشستی خبری که جهت تبیین تحولات منطقه و بیان مواضع سپاه در امور داخلی و بین المللی برگزار شد، با تبریک به مناسبت پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و از بین رفتن حاکمیت داعش گفت: تقارن هفته بسیج با پیروزی های اخیر اتفاقی مبارک است و انصافا حق آن بود که این پیروزی بزرگ و سرنوشت ساز در منطقه و جهان در هفته بسیج اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر این که عامل اصلی پیروزی های بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس حوادث و بحران های مختلفی که در کشور رخ داده است مردم و حضور و نقش آفرینی آنها بوده است، بیان کرد: بسیج مظهر مقاومت ملت ایران و امت اسلامی در منطقه است و تمامی پیروزی ها حاصل حضور گسترده مردم و بسیج بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت درخواست مردم و حاکمیت یمن به آنها کمک مستشاری می کنیم

در صورت درخواست مردم و حاکمیت یمن به آنها کمک مستشاری می کنیم