مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 11:152017-11-23حوادث

قلیان کشی خونین با آپاچی سوار


دختر 16 ساله ای که به دنبال شکست عاطفی در دوستی خیابانی، به قلیان کشی شبانه روی آورده بود، قربانی ماجرای هولناک آپاچی سوار جوان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، سپیده دم شانزدهم تیر گذشته ماموران اورژانس پیکر خون آلود دختر 16 ساله ای را که کنار گاردریل خیابان آزادی 131 افتاده بود به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال دادند.

این دختر که هنوز هوشیاری کامل خود را از دست نداده بود، آهسته و بی رمق به ماموران گفت: مرا از خودرو پرت کرده اند! چندین ساعت بعد، کارکنان مرکز درمانی که موفق شده بودند شماره تلفن مادر دختر نوجوان را به دست آورند با او تماس گرفتند و بدین ترتیب، هویت این دختر درحالی فاش شد که او یک هفته بعد بر اثر عوارض و جراحات ناشی از این حادثه خون آلود جان سپرد.

گزارش اختصاصی خراسان، حاکی است: با اعلام شکایت مادر دختر مذکور و به دستور سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی با نظارت مستقیم سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رییس اداره جنایی) مامور رسیدگی به این پرونده مرگبار شدند.

مادر این دختر که تبعه خارجی است و پس از مرگ همسرش با کارگری در بیرون از منزل، مخارج و هزینه های فرزندانش را تامین می کند در اظهارات خود به کارآگاه جمالی (افسر پرونده) گفت: دخترم از مدت ها قبل با زن مطلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلیان کشی خونین با آپاچی سوار

قلیان کشی خونین با آپاچی سوار