مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 08:102017-11-23سياسي

کیهان: روسیاهی جانبداری از داعش برای افراطیون مدعی اصلاحات ماند


" روزنامه کیهان در خبری در ستون ویژه امروز خود نوشت: در حالی که ملت ایران و دیگر ملت های محور مقاومت، پیروزی بر داعش را جشن می گیرند، یادمان نمی رود که کدام افراطیون مدعی اصلاح طلبی به سمت تروریست ها غش می کردند.

رجا نیوز در این زمینه نوشت: دو ماه از وعده حاج قاسم سلیمانی برای نابودی داعش نگذشت که انتشار خبر آزادی شهر ابوکمال مهر تأییدی شد بر تحقق آن.

جاذبه خون شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم از سردار حسین همدانی گرفته تا مصطفی صدرزاده، به حدی بود که امروز نابودی داعش و آوارگی اندک باقی ماندگانش در صحراهای مابین عراق و سوریه را جشن بگیریم.

حاج قاسم سلیمانی و یارانش نماد کسانی بودند که به حق شناخت صحیحی از امنیت ملی کشور داشتند و رمز پیشرفت را با اتخاذ راهکار صحیح مقاومت به دیگران نیز آموختند.

اما در کنار این شناخت صحیح از منافع و امنیت ملی، اصلاح طلبانی در داخل کشور پیدا می شدند که با سخنانی عجیب در پازل دشمنان بازی کرده و به تضعیف نیروهای مقاومت می پرداختند.

بازخوانی این سخنان که در ادامه می آید، در زمانی که این پیروزی بزرگ نصیب رزمندگان جبهه مقاومت شده می تواند تجویزهای غلط و مسیرهای انحرافی را بیش از پیش برای مخاطبان تبیین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان: روسیاهی جانبداری از داعش برای افراطیون مدعی اصلاحات ماند

کیهان: روسیاهی جانبداری از داعش برای افراطیون مدعی اصلاحات ماند