مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 01:302017-11-22فرهنگي

آخر هفته به چه نمایشگاهی برویم؟


گالری ها و مراکز هنری تهران با برگزاری نمایشگاه هایی میزبان هنردوستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه هنرهای معاصر تهران این روزها میزبان مجسمه های تونی کرگ، هنرمند انگلیسی-آلمانی است.

در این نمایشگاه 60 مجسمه و 140 اثر روز کاغذ به نمایش گذاشته شده که قدیمی ترین اثر آن متعلق به سال 1970 و جدیدترین اثر تونی کرگ برای این نمایشگاه به ابتدای همین سال میلادی بازمی گردد.

نمایشگاه آثار این هنرمند با عنوان ریشه ها و سنگ ها که دوم آبان ماه افتتاح شد، تا 22 دی ماه در موزه هنرهای معاصر تهران ادامه دارد.

خانه هنرمندان ایران در دوازدهمین سالگرد درگذشت مرتضی ممیز ـ گرافیست، طراح و تصویرگر ـ نمایشگاه تصویرسازی های این هنرمند به همراه نمایشگاه آثار مارکوس وایسبک ـ طراح گرافیک و استاد دانشگاه باوهاس وایمار آلمان ـ و نمایشگاه منتخبی از آثار خسرو بیات به مدت یک هفته از سوم آذرماه در نگارخانه های ممیز، پاییز، زمستان و میرمیران برپا خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه ها به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

گالری ایده پارسی نمایشگاه گروهی نقاشی با نام سمت نو با آثاری از 13 هنرمند به نمایش گذاشته می شود؛ این آثار با رویکرد و نگاهی نو به نقاشی پرتره خلق شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته به چه نمایشگاهی برویم؟

آخر هفته به چه نمایشگاهی برویم؟