مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 21:412017-11-22سياسي

فرمانده قرارگاه نصرت: جبهه مقاومت با حضور مدافعان حرم مزه پیروزی را چشید


امروز به برکت بسیج مردمی و حضور مدافعان حرم، شاهد پیروزی های شیرین جبهه مقاومت در مقابل استکبار هستیم و این کشورها از وجود گروهک ها خالی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قزوین، مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه و بسیجیان نخبه بخش کوهین با حضور سردار اهوازیان از فرماندهان قرارگاه نصرت، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شهردار کوهین و دیگر مسؤولان امروز در یکی از مساجد این شهر برگزار شد.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس در این مراسم با تبریک هفته بسیج و تقارن آن با پیروزی رزمندگان اسلام بر گروهک های تروریستی داعش اظهار کرد: امروز شاهد پیروزی های شیرین جبهه مقاومت در مقابل استکبار هستیم، کشور عراق و سوریه که 80 درصد آن تحت اشغال تروریست ها بود، به برکت بسیج مردمی و حضور مدافعان حرم این کشورها از وجود گروهک ها خالی شد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان خاطرنشان کرد: رزمندگان ما هر کدام ستاره درخشانی در آسمان تشیع هستند، این رزمندگان برای دفاع از حریم آل الله و دین، از جان و مال خویش گذشتند تا ما امروز مزه پیروزی را بچشیم.

وی با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: بسیج شجره طیبه صالحین است که با کمترین امکانات و تجهیزات دست به بزرگ ترین اقدامات می زند؛ بسیجیان خالص به دور از تملقات دنیوی، دارای تقوای الهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده قرارگاه نصرت: جبهه مقاومت با حضور مدافعان حرم مزه پیروزی را چشید

فرمانده قرارگاه نصرت: جبهه مقاومت با حضور مدافعان حرم مزه پیروزی را چشید