مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 20:212017-11-22سياسي

فرمانده قرارگاه نصرت: ایران با قدرت در برابر هر تهدیدی ایستاده است


دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند ایران اسلامی با اقتدار و قدرت در برابر هر گونه تهدیدی با قدرت ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قزوین، سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره شهدای شهر محمودآبادنمونه که امشب در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز امنیتی که در کشور ما برقرار است را مرهون ایثار و دلاورمردی های این غیوردلان در جبهه های حق علیه باطل هستیم که توانستند حماسه های ارزشمندی را خلق کنند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه از اقتدار بالایی برخوردار بوده که همه اینها نشان دهنده این است ملت ایران هیچ گاه شهدای کشور را فراموش نکرده و همیشه پشتیبان رهبری بوده، هستند و خواهند بود.

اهوازیان اضافه کرد: شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس با خدای خود معامله کردند و هیچ گاه در این راهی که رفتند پشیمان نشدند و تا آخر در این راه پرعظمت و استوار باقی ماندند.

وی ادامه داد: اکنون جوانان شجاع و رشید ایران اسلامی راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را رفتند و در سوریه و عراق حضور یافتند تا اجازه ندهند که گروه های تکفیری داعش به این خاک مقدس جسارت کنند.

فرمانده قرارگاه نصرت خاطرنشان کرد: چهار سال داعش با حمایت تسلیحاتی، نظامی و مالی از طرف آمریکا و آل سعود این گروهای تروریستی را حمایت کردند ولی با رشادت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده قرارگاه نصرت: ایران با قدرت در برابر هر تهدیدی ایستاده است

فرمانده قرارگاه نصرت: ایران با قدرت در برابر هر تهدیدی ایستاده است