مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 20:102017-11-22سياسي

ادامه همکاری ایران، روسیه و ترکیه در راستای ایجاد صلح


رییس جمهور با تأکید بر اینکه همکاری ایران، روسیه و ترکیه در راستای صلح و ثبات منطقه ادامه خواهد داشت، گفت: ما همه را به تلاش برای ایجاد صلح و ثبات پایدار در منطقه دعوت می کنیم و این را در راستای بازگشت آوارگان به سوریه و بازسازی این کشور می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه که پس از اجلاس سوچی انجام شد، با تشکر از ابتکار رییس جمهور روسیه برای برگزاری این اجلاس در راستای برقراری صلح و ثبات در سوریه و ایجاد شرایط امن در این کشور برای بازگشت آوارگان گفت: اهمیت برگزاری این اجلاس این است که در زمانی برگزار می شود که همکاری های سه کشور به جهانیان نشان داده که می تواند موجب کاهش تنش ها شود.

رییس جمهور اظهار کرد: این اجلاس در زمانی برگزار می گردد که پایگاه های اصلی داعش در سوریه و عراق از بین رفته و موفقیت بزرگی علیه تروریسم در منطقه به دست آمده است و این بر اهمیت این نشست می افزاید.

روحانی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که ثابت شد تروریسم نمی تواند ابزار مهمی برای کشورها در مسیر رسیدن به مقاصدشان باشد و خطری برای همگان است، همانگونه که داعش برای امنیت کشورهایی که حامی شان بودند، نیز خطری بزرگ بود و با انجام اقدامات تروریستی موجب کشته شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه همکاری ایران، روسیه و ترکیه در راستای ایجاد صلح

ادامه همکاری ایران، روسیه و ترکیه در راستای ایجاد صلح