مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 19:112017-11-22بين الملل

ظریف: در سوچی برای دستیابی به صلحی منصفانه و پایدار در سوریه تلاش می کنیم


وزیر خارجه ایران در حساب کاربری اش در توییتر نوشت ایران، روسیه و ترکیه در حال تلاش برای رسیدن به صلحی منصفانه و پایدار در سوریه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، محمد جواد ظریف ، وزیر خارجه ایران نشست سه جانبه رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در شهر سوچی برای گفت وگو درباره بحران سوریه را تاریخی خواند و گفت طرفین در حال تلاش برای دستی یابی به صلح منصفانه و پایدار هستند.

نشست سه جانبه حسن روحانی ، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان ، رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در شهر سوچی برای گفت وگو درباره بحران سوریه از امروز آغاز شده است.

آقای روحانی را در این نشست، سرلشکر محمد باقری ، رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و محمد جواد ظریف همراهی می کنند.

ظریف در همین باره نوشت: به همراه رییس جمهور روحانی و رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایران در نشستی تاریخی با حضور همتایانمان از روسیه و ترکیه هستم که هدف آن کمک به مردم سوریه برای دستیابی به صلحی منصفانه و پایدار است.

در حال حرکت در مسیری صحیح هستیم.

در حال تکمیل.

http://fna.

ir/a2l8lm نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: در سوچی برای دستیابی به صلحی منصفانه و پایدار در سوریه تلاش می کنیم

ظریف: در سوچی برای دستیابی به صلحی منصفانه و پایدار در سوریه تلاش می کنیم