مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 19:002017-11-22سياسي

استفاده از فناوری نوین چندرسانه ای در هجدهمین نمایشگاه هفته پژوهش


​رییس پارک علم و فناوری گیلان از طراحی و پیاده سازی غرفه جامع نمایشگاه "Quick Launcher"، در هجدهمین نمایشگاه هفته پژوهش ، فناوری و فن بازار خبر داد.

- ​رییس پارک علم و فناوری گیلان از طراحی و پیاده سازی غرفه جامع نمایشگاه "Quick Launcher"، در هجدهمین نمایشگاه هفته پژوهش ، فناوری و فن بازار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید متقی طلب با اعلام این خبر گفت: کوئک لانچر (Quick Launcher) یک غرفه ویژه، برای کمک به مخاطبان در برنامه ریزی دقیق بازدید از نمایشگاه است که مخاطبان می توانند با استفاده از فناوری نوین چندرسانه ای در زمان کوتاهی به اطلاعات جامعی از نمایشگاه دست یافته و برای بازدید خود از نمایشگاه برنامه ریزی کنند.

وی در خصوص فرآیند چگونگی عملکرد این غرفه اظهار کرد: پروسه کار به این شکل است که یک غرفه ویژه با عنوان " Quick Launcher" در نمایشگاه راه اندازی می شود که از یک میز مدیریت لمسی و 6 نمایشگر تشکیل شده و هر یک از بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به این غرفه به جست وجوی شرکت کنندگان و موضوعات مورد علاقه خود پرداخته و به نتایج مورد نظر دست یافته و پس از آگاهی از موقعیت محققان، فناور و یا شرکت های فناور، به سادگی به او دسترسی یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری نوین چندرسانه ای در هجدهمین نمایشگاه هفته پژوهش

استفاده از فناوری نوین چندرسانه ای در هجدهمین نمایشگاه هفته پژوهش