مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 18:552017-11-22سياسي

روحانی:تداوم مبارزه با تروریسم در سوریه ضروری است


رییس جمهوری اسلامی ایران، پیروزی بر گروه های تروریستی در سوریه و عراق را آغاز مبارزه و تلاشی بزرگ برای ریشه کنی اشکال تبعیض، فقر و خشونت در سراسر منطقه دانست و تاکید کرد که این مبارزه گسترده تر تنها با مساعی دولت ها و ملت های مسئولیت پذیر به فرجام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در اجلاس سران جمهوری ایران، روسیه و ترکیه که در شهر سوچی برگزار شد، گفت: راهبرد ایران در منطقه پیرامونی اش بر اساس همکاری نه رقابت، هماهنگی نه تقابل، همراهی با اراده ملتها نه پیروی از دولت های بیگانه و صلح طلبی نه جنگ افروزی ، بنا نهاده شده است.

متن سخنان رییس جمهور به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای پوتین، رییس جمهور محترم فدراسیون روسیه، جناب آقای اردوغان، رییس جمهور محترم ترکیه، خانمها و آقایاندر ابتدا مایلم از جناب آقای پوتین به مناسبت برگزاری این اجلاس مهم در شهر زیبای سوچی صمیمانه قدردانی نمایم.

جای بسی خشنودی است که کمتر از یک سال پس از آغاز فرایند آستانه توسط سه کشور جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه، تلاش های گسترده در زمینه رویارویی با تروریسم و افراط گرایی و فراهم سازی مقدمات حل سیاسی بحران سوریه به ثمر نشسته و چشم انداز نوینی برای پایان بحران سوریه گشوده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی:تداوم مبارزه با تروریسم در سوریه ضروری است

روحانی:تداوم مبارزه با تروریسم در سوریه ضروری است