مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 17:212017-11-22بين الملل

حزب الله عراق: محور مقاومت منطقه را از طرح تجزیه آمریکا نجات داد


سخنگوی گردان های حز ب الله عراق ضمن مخالفت با ادامه حضور نظامیان آمریکا در این کشور، تأکید کرد که تا زمانی که رژیم صهیونیستی فلسطین را اشغال کرده است، - مقاومت در عراق سلاح خود را زمین نخواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، سخنگوی گردان های حزب الله عراق، ظهور پدیده داعش در عراق را بهانه ای برای بازگشت نظامیان آمریکایی به این کشور دانست.

جعفر الحسینی چهارشنبه (امروز) با اشاره به شکست داعش در عراق و سوریه گفت که کار داعش به پایان رسیده و سازندگان این گروه تروریستی به پایان آن اعتراف کردند.

وی در مورد چرایی ظهور پدیده داعش در عراق گفت: آمریکایی ها بعد از شکست خود در عراق مجبور به خروج از کشور شدند، ولی از طریق داعش خواستند وارد عراق شوند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری الإباء ، الحسینی ادامه داد: پیش از آنکه القاعده و داعش در عراق پیدا شود، مقاومت [علیه آمریکا] وجود داشت ولی آمریکا با استفاده از ابزارات تأثیر گذار خود تلاش کردند مقاومت علیه خودشان را به فرقه گرایی تبدیل کنند .

وی اظهار داشت، اظهاراتی که امروز علیه مقاومت در عراق و نیروهای الحشد الشعبی گفته می شود، پیشتر علیه ارتش و نیروهای امنیتی عراق نیز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق: محور مقاومت منطقه را از طرح تجزیه آمریکا نجات داد

حزب الله عراق: محور مقاومت منطقه را از طرح تجزیه آمریکا نجات داد