مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 17:212017-11-22اجتماعي

واژه های تخصصی آموزش و پرورش/64 ورود به مدرسه نیازمند چه شرایطی است؟


برخی از مربیان معتقدند که مهارت هایی نظیر توانایی شناخت رنگ ها، انگیزه و توانایی مرتب سازی اشیا و دانستن نام و نشانی خانه و مدرسه، از مصادیق آمادگی برای ورود به مدرسه است.

- "، در واژه شناسی (ترمینولوژی) آموزش و پرورش در تعریف عبارت آزمایشگاه/Laboratory آمده است: مکان یا فضای مجهز به وسایل و مواد آزمایشگاهی ویژه ای که برای انجام برخی آزمایش های علمی از جمله آزمایش بر روی مواد شیمیایی ساخته می‎شود.

برای مثال در آزمایشگاه برق، از تجهیزات، قطعات و ابزارهای برقی برای انجام آزمایش هایی بر روی سیستم های برقی استفاده می‎شود.

آزمایشگاه ها را می توان در مدارس، دانشگاه ها، صنایع، تأسیسات دولتی، ارتشی و حتی بر روی کشتی ها و در بالگردها نیز راه اندازی کرد.

محلی برای آزمایش، محلی مجهز به وسایل لازم برای انجام تجارب علمی به وسیله متخصصان، دانشجویان یا دانش آموزان، لابراتوار، محل تجربه کردن، جای آزمایش، مورد آزمایش.

آزمایشگاه آموزشی/Educational Laboratory: نوعی آزمایشگاه مجهز به وسایل و تجهیزات لازم آزمایشگاهی برای انجام آزمایش های عملی دروس مختلف مانند فیزیک، شیمی، علوم تجربی، مکانیک، میکروب شناسی، روان شناسی و نظایر آن.

آزمایشگاه پژوهشی/Research Laboratory: نوعی آزمایشگاه دارای وسایل و تجهیزات لازم برای انجام پژوهش های عملی در زمینه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژه های تخصصی آموزش و پرورش/64 ورود به مدرسه نیازمند چه شرایطی است؟

واژه های تخصصی آموزش و پرورش/64 ورود به مدرسه نیازمند چه شرایطی است؟