مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 15:552017-11-22سياسي

موشک انداز سپر به نداجا الحاق می شود


فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناو موشک انداز سپر در آذرماه به ناوگان نداجا الحاق می شود، گفت: نیروی دریایی در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس لحظه ای غافلگیر نشد و همین عدم غافلگیری بسترساز پیروزی در برابر دشمن متجاوز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امیر دریادار حسین خانزادی روز چهارشنبه در نشست خبری تشریح آخرین دستاوردهای این نیرو و گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش که در ستاد نداجا برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.

وی گفت: الحاق بالگردها و شناورها و تجهیزاتی که کار ساخت و به روز سانی آن توسط جوانان این کشور انجام شده از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت نیروی دریایی ارتش است.

دریادار خانزادی با ارائه و نمایش اسناد تاریخی دفاع مقدس مبنی بر غافلگیر نشدن نیروی دریایی در مقابله با نیروی دریایی رژیم بعثی صدام، ادامه داد: این اسناد تاریخی ماندگار نشان می دهد که نیروی دریایی در آن تاریخ در آمادگی کامل بوده و دچار غافلگیری نشده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش توضیح داد: در آن زمان صدام در برابر رسانه ها به وضوح اعلام کرده بود که راهبردش تصرف ایران در ظرف زمانی یک هفته است که این تحلیل با توجه به فضای سیاسی، اقتصادی و وضعیت هرج و مرج و فعالیت گروه های مختلف آن موقع کشور دور از انتظار نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک انداز سپر به نداجا الحاق می شود

موشک انداز سپر به نداجا الحاق می شود