مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 15:352017-11-22سياسي

احمد خاتمی: تاریخچه نیروی انتظامی به عصر امیرالمومنین می رسد


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پلیس اسلامی نباید اهل مسامحه و سیاسی کاری باشد، گفت: این نیرو باید در عرصه های معنوی نیز در بالاترین جایگاه ها قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیداحمد خاتمی در جلسه نهضت تهذیب با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از کارکنان انتظامی استان در ستاد انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی، خادمان امنیت در کشور اهل بیت هستند، اظهار کرد: در نظام مقدس پلیس باید در قله معنویت باشد.

وی با اشاره به نقش تذکر و موعظه در پیشرفت و تعالی روح بشریت، افزود: حتی پیامبر اسلام به عنوان شخصیت اول جهان، از جبرییل موعظه طلب می کرد.

خاتمی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی است، گفت: این نیرو باید در عرصه های معنوی نیز در بالاترین جایگاه ها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تاریخچه نیروی انتظامی به عصر حضرت امیرالمومنین می رسد، بیان کرد: حضرت امام علی(ع) پاک ترین و شجاع ترین نیروها را در شرطه الخمیس به کار گرفت و فرماندهی آن را به اصبغ ابن نباته تمیمی سپرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان امین جان، مال و ناموس مردم باید از پاک ترین دستگاه ها باشد، تصریح کرد: ماموران انتظامی باید به خدمت در نیرویی که توسط حضرت علی(ع) بنا شده، افتخار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد خاتمی: تاریخچه نیروی انتظامی به عصر امیرالمومنین می رسد

احمد خاتمی: تاریخچه نیروی انتظامی به عصر امیرالمومنین می رسد