مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:552017-11-22سياسي

مؤثرترین راه درمان سرطان ، اتکا بر خردجمعی متخصصان است


درمان چندتخصصی یکی از واجبات درمانی مورد نیاز کودکان مبتلا به سرطان است که امنیت بیمار و پزشک از طریق آن حفظ می شود و اگر بخواهیم برخلاف آن عمل کنیم پروتکل درمانی را زیر سؤال برده ایم.

- دومین کنگره بین المللی نقش خدمات حمایتی در درمان چندتخصصی سرطان کودک 1 و 2 آذر ماه 1396 در مؤسسه خیریه محک برگزار شد.

در این کنگره علی اکبر حق دوست، معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت؛ پرفسور اریک بوفه، رییس جامعه بین المللی آنکولوژیستان کودک؛ دکتر شیوا دولت آبادی (رییس هیأت مدیره انجمن روان شناسی ایران)؛ چارلز ام.

بوگوآ، نماینده فدراسیون بین المللی مددکاری در سازمان ملل؛ و بسیاری از اساتید حوزه مددکاری اجتماعی، روان شناسی و آنکولوژی حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از روابط عمومی محک، پرفسور بوفه، رییس جامعه بین المللی آنکولوژیستان کودک با بیان آنکه از 17 سال پیش بر درمان چندتخصصی سرطان کودک تمرکز کرده است گفت: درخصوص فعالیت آنکولوژیست و هسته داخلی تیم باید بگویم که نقش آنها بسیار مهم است اما به تنهایی قادر به ارائه درمان نخواهند بود.

وی گفت: می توان در درمان یک کودک ظاهراً موفق بود اما بعد از درمان، آن فرد با مشکلات مغزی و اجتماعی متفاوتی روبرو شود و باعث شود تا بار جامعه، ناشی از مسائل بعد از درمان کودک، بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤثرترین راه درمان سرطان ، اتکا بر خردجمعی متخصصان است

مؤثرترین راه درمان سرطان ، اتکا بر خردجمعی متخصصان است