مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:502017-11-22اقتصادي

تنها فرودگاه امام تهران سود آوری دارد


تنها فرودگاه مشهد توانسته هزینه های خود را با درآمدهای مربوطه پوشش دهد اما باز هم طرح های توسعه این فرودگاه باید با استفاده از منابع مالی شرکت فرودگاه های کشور انجام شود.

- ایرنا - مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: به جز فرودگاه امام هیچ یکی از فرودگاه های کشور سودآوری ندارند.

رحمت الله مهابادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اصفهان افزود: تنها فرودگاه مشهد توانسته هزینه های خود را با درآمدهای مربوطه پوشش دهد اما باز هم طرح های توسعه این فرودگاه باید با استفاده از منابع مالی شرکت فرودگاه های کشور انجام شود.

وی همچنین با استناد به آمارهای اتحادیه بین المللی فرودگاه های جهان گفت: فرودگاه های ایران در مقایسه با عملکرد فرودگاه های 55 کشور جهان از نظر جابه جایی مسافر، بار و نشست و برخاست رتبه چهارم را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: براساس آمارهای ایکائو و اتحادیه بین المللی فرودگاه های جهان، هفت فرودگاه ایران در بین 292 فرودگاه 55 کشور جهان از نظر رشد مسافر رتبه 14 را به خود اختصاص داده و در حوزه بار نیز فرودگاه های ایران جزو 15 فرودگاه برتر در بین 55 کشور است.

مهابادی اظهار کرد: موسسات بین المللی آموزشی و پژوهشی اروپا گزارش داده اند که رشد صنعت هوایی در خاورمیانه و آفریقا بصورت چشمگیر و رو به گسترش است و خاورمیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها فرودگاه امام تهران سود آوری دارد

تنها فرودگاه امام تهران سود آوری دارد