مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:402017-11-22اقتصادي

باید ثبات ارزی ایجاد شود


« بهتر است چاره ای اندیشیده شود تا نرخ ارز در بازار آزاد به ثبات برسد، راهکارش آن است که مردم باید آگاه شوند با هجمومشان به بازار ارز برای خرید دلار، - واکنش اسدالله عسگر اولادی به نوسانات شدید قیمت ارز در بازار آزاد نوسانات نرخ ارز طی هفته های گذشته به یکی از پرحاشیه ترین رخ دادهای اقتصادی در کشور تبدیل شده است.

مدتی است چشم بسیاری از مردم، سرمایه گذاران خرد و خانگی و فعالان اقتصادی به چهارراه استانبول دوخته شده تا ببینند دلار روی کدام پله خواهد ایستاد .

قیمت دلار در چهارراه استانبول که از مرز 4 هزار تومان رد شد، بخش های دیگر اقتصادی هم به سرگیجه افتاد.

حالا روند قیمت ها در بازار آزاد ارز به اندازه ای بی ثبات و صعودی است که واکنش هایی را از سوی فعالان اقتصادی به همراه داشته است.

اسدالله عسگر اولادی، رییس اتاق ایران و چین در این باره می گوید: نرخ ارز در ایران سال ها به صورت دستوری پایین نگاه داشته شد و حالا فرصتی برای جبران قیمتی خود را پیدا کرده است.

عسگر اولادی به پول نیوز ، اینطور توضیح می دهد: بهتر است چاره ای اندیشیده شود تا نرخ ارز در بازار آزاد به ثبات برسد، راهکارش آن است که مردم باید آگاه شوند با هجمومشان به بازار ارز برای خرید دلار، تنها تعادل بازار را بر هم ریخته و سرمایه گذاران خرد، سود چندانی عایدشان نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ثبات ارزی ایجاد شود

باید ثبات ارزی ایجاد شود