مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:402017-11-22اقتصادي

600 هکتار از اراضی استان مرکزی به احداث نیروگاه های برق اختصاص یافت


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: 600 هکتار از اراضی استان مرکزی جهت راه اندازی و احداث نیروگاه های تولید برق به متقاضیان واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیز فیلی در دوازدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: جلسه امروز کارگروه با 12 دستور کار پیگیری شد که سه دستور کار مربوط به سرمایه گذاری نیروگاه خورشیدی بود و خوشبختانه با نظر اعضای کارگروه به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 24 تقاضای اولیه و مقدماتی سرمایه گذاری در زمینه نیروگاه در استان مرکزی ارائه شده است، افزود: 22 تقاضا مربوط به نیروگاه خورشیدی و دو تقاضا مربوط به احداث نیروگاه بادی و انرژی نو است که اتفاق مثبتی برای استان به دنبال دارد.

فیلی بیان کرد: تاکنون از کل تقاضاهای مطرح شده 15 مورد در کارگروه تعیین تکلیف و واگذاری زمین مصوب شده است و تا به امروز 600 هکتار از اراضی استان برای این امر به سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی کلیه تقاضاهای احداث نیروگاه در استان مرکزی را مربوط به بخشی خصوصی و شرکت های خارجی و مشارکت بخش داخلی دانست و گفت: پروژه های مصوب شده دارای ارزش سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومانی است و تنها آورده دولتی در این بخش مربوط به واگذاری اراضی ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 هکتار از اراضی استان مرکزی به احداث نیروگاه های برق اختصاص یافت

600 هکتار از اراضی استان مرکزی به احداث نیروگاه های برق اختصاص یافت