مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:202017-11-22سياسي

95 درصد نیات واقفان کردستانی مسجد است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با تاکید بر ترویج سنت حسنه وقف در جامعه گفت 95 درصد نیات واقفان کردستانی را وقف مساجد تشکیل می دهند که باید گفت امروز دیگر نیاز جامعه ما مسجد نیست و نیات واقفان باید تغییر کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، حجت الاسلام مصطفی نوروزی، یکم آذرماه در همایش وقف و رسانه که در مجتمع نور استان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر دو هزار وقف در استان کردستان وجود دارد که این تعداد دارای 18 هزار رقبه هستند .

وی افزود: در راستای حفظ و نگهداری از موقوفات استان بخشی از درآمد رقبات برای بازسازی و حفظ بقا مورد استفاده قرار می گیرد و مابقی در راستای اجرای نیات واقفان هزینه می شود .

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات اوقاف استان کردستان توسعه موقوفات است که در این راستا گام های مثبتی را برداشته ایم، عنوان کرد: توسعه موقوفات باعث می شود تا بتوانیم نیازهای بیشتری را در جامعه جوابگو باشیم .

وی بیان کرد: ثبت وقف های جدید یکی دیگر از اقدامات این اداره در چندسال اخیر بوده که در این راستا تاکنون 81 مورد وقف جدید در استان به ثبت رسیده است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به صدور اوراق مشارکت برای ایجاد وقف های مشارکتی در استان اعلام کرد: این طرح به صورت پایلوت در چهار استان کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد نیات واقفان کردستانی مسجد است

95 درصد نیات واقفان کردستانی مسجد است