مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 14:102017-11-22اجتماعي

نوسازی 7000 تاکسی فرسوده پایتخت اولویت شهرداری


قائم مقام معاونت حمل ونقل ترافیک از اجرای اقدامات زیرساختی و تغییرات عمده در وضعیت عملکردی شرکت ها در طول 8 ماه گذشته سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خبر داد و گفت: - برای تکمیل مد حمل و نقل عمومی درکنار هرایستگاه مترو که سال گذشته احداث شده یک ایستگاه تاکسی نیز احداث و سرویس دهی به مسافران انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار افندی زاده با اعلام این مطلب گفت: بنده قرار بود مدت کوتاهی را در این مجموعه مشغول به کار شوم که با توجه به تغییراتی که صورت گرفت چند ماهی در سازمان تاکسیرانی فعالیت کردم و در این مدت تلاش کردم خدمات مطلوبی به شهروندان ارایه گردد و بازنگری در کل سیستم بلحاظ تقسیم بندی و نظارت درست کار در دستور کار اجرایی باشد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات عمده زیرساختی انجام شده در سازمان تاکسیرانی در طول این مدت گفت: در گذشته فعالیت در تاکسی رانی به صورت سنتی بود و براساس مطالعات انجام شده طرح استفاده از زمان های خالی تاکسیرانان با تکیه بر اپلیکیشین ها برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد:با اجرای وضعیت اپلیکشین های موبایل از سال 95 و بستن قرارداد با شرکت کارپینو و همچنین فراهم شدن انعقاد قرارداد با شرکت کابین اقدامات تاثیرگذاری در این مدت انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 7000 تاکسی فرسوده پایتخت اولویت شهرداری

نوسازی 7000 تاکسی فرسوده پایتخت اولویت شهرداری