مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 12:402017-11-22اقتصادي

حکم دادکان در وزارت صنعت/اصلاحات درتیمداری شرکتهای دولتی


با این حکم می توان از حالا به اصلاحاتی در نحوه تیمداری و تامین بودجه و مخارج تیمهای ورزشی همچون سپاهان اصفهان، پیکان، ذوب آهن اصفهان، سایپا و سایر تیمهایی که زیر نظر نهادهای زیرمجموعه وزارت صنایع اداره می شوند، - صوزیر صنعت، معدن و تجارت که زمانی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران نیز بود، امروز در حکمی محمد دادکان را به عنوان مشاور امور تربیت بدنی و ورزش این وزارتخاته منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حکم محمد شریعتمداری وزیر صنعت ،معدن و تجارت خطاب به محمد دادکان آمده است که "با توجه به سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی و ضرورت ساماندهی امور تربیت بدنی و ورزش در مجموعه وزارت به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در امور تربیت بدنی و ورزش منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و دانش و تجارب خود نسبت به برنامه ریزی و ساماندهی امور ورزش حرفه ای، غیرحرفه ای و همگانی و همچنین راهبری، نظارت و ارزشیابی فعالیت های باشگاهی در سطح مجموعه موفق و مؤید باشید.

توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

گفتنی است که محمد دادکان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران، رییس سابق فدراسیون فوتبال و استاد گروه فیزیولوژی ورزشی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی است و طی چند سال اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم دادکان در وزارت صنعت/اصلاحات درتیمداری شرکتهای دولتی

حکم دادکان در وزارت صنعت/اصلاحات درتیمداری شرکتهای دولتی