مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 12:202017-11-22دانش

ایجاد رشته های متناسب با نیازمندی های پارک فناوری در واحد پردیس دانشگاه آزاد


در پنجاه و یکمین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد با توجه به مزیت همجواری واحد پردیس با پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و پارک فناوری پردیس معاونت علمی ریاست جمهوری، - این واحد به دانشگاهی نوآور تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه که با حضور دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا برگزار شد، دکتر پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و اقبال شاکری سرپرست مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه به ارائه گزارشی درخصوص اقدامات انجام شده برای اجرای طرح پارک علم و فناوری در اراضی پردیس پرداختند.

ایجاد رشته های متناسب با نیازمندی های پارک علم و فناوری در راستای این مصوبه مقرر شد، با توجه به مزیت همجواری واحد پردیس با پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری، این واحد به دانشگاهی نوآور تبدیل شود.

همچنین ایجاد رشته ها در واحد دانشگاهی پردیس متناسب با نیازمندی های پارک علم و فناوری بوده و رشته هایی در این واحد تعریف شود که منجر به تربیت نیروی انسانی متخصص برای به کارگیری در پارک های علم و فناوری شود.

در واقع با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته رشته هایی دایر شود که مورد نیاز پارک علم و فناوری بوده و پژوهش نیز در کنار آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته های متناسب با نیازمندی های پارک فناوری در واحد پردیس دانشگاه آزاد

ایجاد رشته های متناسب با نیازمندی های پارک فناوری در واحد پردیس دانشگاه آزاد