مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 12:052017-11-22سياسي

ضرورت حساس سازی جامعه نسبت به آسیب های اجتماعی


معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید جامعه و دستگاه های اجرایی نسبت به آسیب ها و پدیده های اجتماعی حساس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسینی ، امروز(یکم مهرماه)، در سمینار مدیریت پدیده های اجتماعی اظهار کرد: یکی از نکات بسیار با اهمیت در بحث مدیریت پدیده های اجتماعی، داشتن اتفاق نظر نسبی در مورد مسائل است.

وی افزود: نخستین گام در مهندسی پدیده اجتماعی یا هر امر دیگری این است که اتفاق نظر نسبی بین افرادی که آن را مدیریت می کنند، وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نخستین گام در این زمینه این است که خود این دستگاه ها و افرادی که این مدیریت را برعهده دارند، به آن مشکل قائل باشند.

حسینی ادامه داد: همه بخش های حاکمیتی نظام باید قائل به اشکال به وجود آمده در سرمایه اجتماعی باشند تا بتوانند آن را مدیریت کنند.

وی با بیان این که اگر همه این بخش ها آن را نپذیرفته باشند، در مقام عمل با مشکل مواجه می شویم، اظهار کرد: بیش از سه سال است که مطالعات جامعی در زمینه سرمایه اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی استان صورت گرفته است.

معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این شرایط گاهی با مسائلی برخورد می کنیم که بیان می شود از سازمان مربوطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حساس سازی جامعه نسبت به آسیب های اجتماعی

ضرورت حساس سازی جامعه نسبت به آسیب های اجتماعی