مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 11:412017-11-22دانش

پیام تسلیت فرهاد رهبر به خانواده شهدای مدافع حرم


رییس دانشگاه آزاد با صدور پیام های جداگانه ای شهادت دانش آموخته دانشگاه آزاد واحد سبزوار و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن را به خانواده های آنان تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام های جداگانه ای شهادت دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن را به خانواده های آنان تسلیت گفت.

در متن پیام به خانواده شهید مهدی موحدنیا آمده است: شهادت سرافرازانه مدافع حریم اهل بیت (ع) مهدی موحد نیا، دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار که در راه دفاع از حریم اسلام و مبارزه با تروریستهای تکفیری صهیونیستی به دیار حق تعالی شتافت، موجب تاسف و تالم شد.

اینجانب این عروج ملکوتی را به شما و همرزمان آن شهید بزرگوار تسلیت می گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

همچنین در متن پیام به خانواده شهید عارف کاید خورده آمده است: شهادت سرافرازانه مدافع حریم اهل بیت (ع) عارف کاید خورده، دانشجوی گرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن که در عملیات آزاد سازی البوکمال و مبارزه با تروریست های تکفیری صهیونیستی به دیار حق تعالی شتافت، موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت فرهاد رهبر به خانواده شهدای مدافع حرم

پیام تسلیت فرهاد رهبر به خانواده شهدای مدافع حرم