مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:552017-11-22سياسي

مدیران باید نگاه کارآفرینانه داشته باشند


نایب رییس هیات مدیره مجمع کارآفرینی خراسان رضوی گفت: قرار نیست همه مدیران کارآفرین باشند و باید نگاه کارآفرینانه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جابر نوبخت صبح امروز در نخستین همایش "در مسیر دانشگاه کارآفرینانه" که در تالار مجتمع دکتر شریعتی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: کارآفرینی به معنای همراه و ارزش آفرینی است و فرآیندی است که با تشخیص فرصت شروع می شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: ایشان می فرمایند کارآفرینی نوعی عبادت و ارزش است، در بحث دانشگاه کارآفرینی صحبت زیاده شده اما ما هنوز در اندر خم نسل سوم دانشگاه هستیم، در صورتی که دنیا به سمت نسل چهارم رفته و این مستلزم کمک روئسای مراکز دفاتر کارآفرینی است.

نایب رییس هیات مدیره مجمع کارآفرینی خراسان رضوی با بیان اینکه مشکل اصلی این است که همه فقط به دنبال مدرک رفته اند، عنوان کرد: کار آفرینی یکی از اصولی است که دانشگاه باید آن را دنبال کند اما در ایران ضریب فعالیت های دانشجویی در دانشگاه ها صفر است.

نوبخت افزود: دانشگاه کارآفرینی تنها کاری که باید انجام دهد این است که رصد کند خروجی های دانشگاه که شاغل نیستند کجا مشغول به کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باید نگاه کارآفرینانه داشته باشند

مدیران باید نگاه کارآفرینانه داشته باشند