مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:502017-11-22اجتماعي

جمعیت پرندگان در خطر است


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از دستگیری شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: 2 شکارچی غیرمجاز که در روستای بیان نهاوند اقدام به صید سهره طلایی کرده بودند، - دستگیر شدند.

عباس نجاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از شکارچیان متواری شده است، اظهار کرد: وسایل صید این شکارچیان توسط مأموران حفاظت محیط زیست جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه حفاظت شده ملوسان با 9500 هکتار وسعت دارای گونه های شاخصی از پستانداران و پرندگان است، خاطرنشان کرد: مناطق حفاظت شده قوانین ویژه ای دارند و حتی ورود به این مناطق مشمول قوانین خاصی است.

نجاری با بیان اینکه منطقه حفاظت شده ملوسان دارای 154 گونه پرنده و 34 گونه پستاندار است، تصریح کرد: قوچ، میش، کفتار، گرگ، پرندگان از جمله عقاب طلایی، عقاب دم سفید، عقاب 2 برادر، عقاب مارخور، کرکس، خفاش نعل اسبی، لاک پشت مهمیزدار و روباه از گونه های شاخص منطقه حفاظت شده ملوسان است.

وی به شکارچیان توصیه کرد با توجه به شیوع آنفلوانزای فوق حاد طیور، به هیچ عنوان اقدام به صید پرنده نکنند و تصریح کرد: با توجه به اینکه آنفلوانزای فوق حادپرندگان در استان های همجوار مشاهده شده است، برای جلوگیری از انتقال بیماری توصیه می شود اقدام به شکار پرندگان نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت پرندگان در خطر است

جمعیت پرندگان در خطر است