مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:352017-11-22اقتصادي

خودروسازان به سمت توسعه زنجیره تامین حرکت کنند


صنعت خودرو باید به سمت امضای قراردادهای همکاری های بین المللی در زمینه قطعه سازی و توسعه شبکه تامین قطعات حرکت کند.

- یک کارشناس صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو باید به سمت امضای قراردادهای همکاری های بین المللی در زمینه قطعه سازی و توسعه شبکه تامین قطعات حرکت کند.

امیرحسن کاکایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال جاری حدود شش قرارداد تولید و مونتاژ خودرو به امضا رسیده که برخی از آن ها اجرایی شده است که به نظر می رسد اگر تمام این شش قرارداد به مرحله اجرا برسد با توجه به ظرفیت بازار خودرو کشور، نیازی به قرارداد جدید با شرایط تولید و مونتاژ خودرو وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید دو طرف قرارداد به وظایف خود به درستی عمل کنند، افزود: در قراردادهای اخیر خودرویی باید تولید اولیه با داخلی سازی 40 درصدی صورت گیرد اما شبکه قطعه سازی کشور تا حدودی با نقص روبرو است و موارد اینچنینی عاملی می شود که به اهداف اصلی قراردادهای خودرویی دست پیدا نکنیم.

او بیان کرد: با توجه به این تفاسیر به نظر می رسد باید در کنار قراردادهای تولید و مونتاژ خودرو به سمت امضای قراردادهای همکاری در زمینه تکمیل شبکه قطعه سازی کشور حرکت شود.

این کارشناس صنعت خودرو با تاکید بر اینکه نباید بیش از این تمایل به امضای قراردادهای خودرویی تولید و مونتاژ داشت، گفت: بندهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان به سمت توسعه زنجیره تامین حرکت کنند

خودروسازان به سمت توسعه زنجیره تامین حرکت کنند