مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:352017-11-22فرهنگي

برگزاری مسابقه «دفاع سه دقیقه ای» برای نخستین بار در زنجان


رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: مسابقه «دفاع سه دقیقه ای» از پایان نامه دانشجویی برای نخستین بار در استان برگزار می شود.

- برگزاری مسابقه دفاع سه دقیقه ای برای نخستین بار در زنجان رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: مسابقه دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه دانشجویی برای نخستین بار در استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی در نشست خبری دبیران کمیته ها و جشنواره های برگزاری برنامه های هفته پژوهش و فناوری استان زنجان در سال جاری که در سالن اجتماعات شهرداری زنجان برگزار شد، با اشاره به این که امسال سومین سالی است که جشنواره انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اهداف اصلی این برنامه، فرهنگ سازی در جهت فعالیت همه اعضای دانشگاهی در راستای توسعه علمی است.

وی تصریح کرد: کار پژوهشی در دانشگاه ها توسط اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و در پژوهشگاه های دانشجویی انجام می شود که با انجام این طرح می کوشیم تا همه دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، فرصت ارائه فعالیت های پژوهشی خود را داشته باشند.

عباسی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری جشنواره انتخاب دانشجویان پژوهشگر برتر استان، اظهار کرد: ایجاد مشوق ها و انگیزه های لازم در میان دانشجویان پژوهشگر، کمک به ترویج پژوهش و فناوری در سطح جامعه و نیز ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه «دفاع سه دقیقه ای» برای نخستین بار در زنجان

برگزاری مسابقه «دفاع سه دقیقه ای» برای نخستین بار در زنجان