مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 10:102017-11-22سياسي

بازسازی 100 روستای سرپل به بنیاد مسکن همدان واگذار شده است


مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان از آغاز عملیات احداث مساکن روستایی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توسط بنیاد مسکن همدان خبر داد و گفت: به لحاظ تجربه و سابقه بنیاد مسکن همدان بخشی از بازسازی مساکن روستایی سرپل به استان همدان واگذار شد.

- حسن ظفری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازسازی 100 روستای سرپل به بنیاد مسکن همدان واگذار شده است، اظهار کرد: نیروهای استان همدان از امروز به صورت عملیاتی وارد منطقه شدند و کل امکانات برای بازسازی مساکن روستایی سرپل بسیج شده است.

وی از استاندار، اعضای سازمان مدیریت بحران و معاون عمرانی استاندار خواست تا دستورات لازم را به دستگاه های مختلف اعلام کنند و تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر نسبت به آواربرداری و ساخت واحدهای مسکونی با همکاری عوامل اجرایی اقدام کنیم.

ظفری یادآور شد: اولویت اصلی ساخت مسکن و سرپناه برای خارج کردن مردم از حالت اضطرار و بازگشت به روال قبل زندگی است و در صورتی که بحث بهسازی روستاها نیز مطرح شود و منابع مالی کشور اقتضا کند در سال 97 وارد بهسازی نیز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه هنوز ارزیابی مناطق زلزله زده به طور قطع تمام نشده است، خاطرنشان کرد: بیش از 3000 واحد مسکن روستایی در 100 روستایی که به استان همدان واگذار شده، احداث می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 100 روستای سرپل به بنیاد مسکن همدان واگذار شده است

بازسازی 100 روستای سرپل به بنیاد مسکن همدان واگذار شده است