مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 09:352017-11-22فرهنگي

غیبت 15 روزه ی نوید محمدزاده در نمایش «الیور توییست»


نمایش پربازیگر و پر سر و صدای «الیورتوییست» در حالی از اول آذر ماه اجرا می شود که هنرمند دیگری به جای نوید محمدزاده، روی صحنه می رود.

- نمایش پربازیگر و پر سر و صدای الیورتوییست در حالی از اول آذر ماه اجرا می شود که هنرمند دیگری به جای نوید محمدزاده، روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از وقتی خبرهای مربوط به اجرای نمایشی موزیکال با نام الیور توییست به کارگردانی حسین پارسایی منتشر شد، بیش از هر چیز حضور چهره هایی مانند مهناز افشار و نوید محمدزاده در کانون توجه قرار گرفت و نام محمدزاده به عنوان بازیگر اصلی که در سینما هم خوش درخشیده و حضورش در هر تئاتری به واسطه ی طرفداران پر و پاقرصش فروش را تضمین می کند، بیشترین بار تبلیغی نمایش را به دوش کشید.

جدا از بحث ها و خبرهایی که در رسانه ها درباره ی این نمایش که کارگردان آن علاوه بر کارگردانی تئاتر، مدیرکلی شبکه نمایش خانگی سازمان سینمایی و دبیری شورای سیاست گذاری تماشاخانه ی ایرانشهر را نیز برعهده دارد، منتشر شد، آنچه ممکن است برخی تماشاگران این نمایش را که بلیت هم پیش خرید کرده اند در 15 شب ابتدایی اجرا غافلگیر کند، بازی سعید چنگیزیان به جای نوید محمدزاده است؛ چرا که با وجود اشاره ی کمرنگ به حضور دو بازیگر (محمدزاده و چنگیزیان) در نقش "بیل سایکس" در یکی از اولین خبرهای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت 15 روزه ی نوید محمدزاده در نمایش «الیور توییست»

غیبت 15 روزه ی نوید محمدزاده در نمایش «الیور توییست»