مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 09:102017-11-22سياسي

سیستم آموزشی دانشگاه ها خلاقیت را از دانشجو می گیرند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از انتقادهای مهم نسبت به دانشگاه ها ترویج خلاقیت کشی و افزایش حافظه محوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی، در نشستی با عنوان ساماندهی آسیب های اجتماعی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در چند ماه گذشته طرحی با نام طرح نظام نامه پیوند نخبگان دانشگاهی با دستگاه های اجرایی ایجاد شده است.

این طرح دارای چند بند است.

این که دانشگاه برای همه کارگروه های شورای برنامه ریزی و پیشرفت افراد متخصص را معرفی کند، در نتیجه به عنوان نمونه در کارگروه برنامه ریزی و پیشرفت محیط زیست نخبه محیط زیست داریم که شامل دانشجویان نخبه و استادان است.

وی افزود: وظیفه این افراد تولید دانش است، در کارگروه سلامت و امنیت غذایی نخبگان امنیت غذایی برای ما مشخص کنند چه کارهایی را باید برای جلوگیری از بیماری های غیرواگیر انجام داد و در جلسه های برنامه ریزی مطرح می کند و این دانش ها در تصمیم گیری های ما مد نظر قرار می گیرد، موضوع مورد نظر دیگر این است که همه مدیران کل یک مشاور افتخاری نخبه داشته باشند.

حسینی با اشاره به اینکه مهمترین عملکرد نخبگان دانشگاه دادن مشاوره به مدیر است، خاطرنشان کرد: در واقع این افراد یک مشاوره دانشی به مدیر دهند و دوم این که مدیر نیز نیازهایی که دارد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم آموزشی دانشگاه ها خلاقیت را از دانشجو می گیرند

سیستم آموزشی دانشگاه ها خلاقیت را از دانشجو می گیرند