مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 08:212017-11-22بين الملل

پیام های تبریک رییس جمهور و وزیر خارجه مصر به نتانیاهو


نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید که به مناسبت چهلمین سالروز سفر انور سادات رییس جمهور اسبق مصر به سرزمین اشغالی، پیام های تبریکی از رییس جمهور و وزیر خارجه این کشور دریافت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به مناسبت چهلمین سالروز سفر انور سادات به سرزمین اشغالی در کنست (پارلمان) این رژیم سخنرانی می کرد، گفت که با خیرت حازم سفیر مصر در تل آویو دیدار کرده است.

نتانیاهو افزود که در دیدار با سفیر مصر، وی سلام و درود و تبریک عبدالفتاح السیسی رییس جمهور و سامح شکری وزیر خارجه این کشور را به من ابلاغ کرده است.

طبق گزارش شبکه روسیا الیوم، نتانیاهو همچنین بر استحکام صلح بین اسراییل و مصر تأکید کرد و گفت که این یک صلح استراتژیک به نفع دو طرف است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اظهار داشت که سفیر مصر در سخنانی در کنست گفته است که ما خواهان تعدی به شما نیستیم و نمی خواهیم هیچ کس ما را با موشک های ویرانگر و بمب های که بیانگر نفرت و دشمنی است ما را هدف قرار دهد، اسراییل یک واقعیت است .

نتانیاهو در ادامه ابراز تأسف کرد که یک انور سادات فلسطینی که تمایل خود برای پایان درگیری با اسراییل را اعلام کند، ندیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تبریک رییس جمهور و وزیر خارجه مصر به نتانیاهو

پیام های تبریک رییس جمهور و وزیر خارجه مصر به نتانیاهو