مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 01:402017-11-21پزشكي

آسیب های امواج موبایل


یک عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به آسیب های امواج الکترومغناطیسی بر مغز و گوش افراد، دردهای مزمن، سرشدگی پا و حتی مشکلات روانی را از جمله این آسیب ها برشمرد.

- احمد چلداوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آسیب های امواج الکترومغناطیسی ساطع شده از گوشی موبایل برروی مغز و گوش کاربران در حین برقراری تماس تلفنی اظهار کرد: این امواج می توانند تاثیرات منفی و آسیب زایی بر مغز و گوش کاربران بگذارند.

گوشی های موبایل در حالت برقراری تماس و حتی غیر از آن در موقعیت نزدیکی به بدن افراد هم به دلیل موقعیت یابی مدام و ارتباط با شبکه اصلی کماکان تاثیرات مضری بر عملکرد مغز و حتی گوش کاربران می گذارد.

وی با تقسیم این تاثیرات به دو دسته کلی تاثیرات حرارتی و غیرحرارتی منفی بر افراد اظهار کرد: تاثیرات حرارتی همان طوری که از نام آن پیداست می تواند باعث افزایش دمای مغز و سر انسان شود، اما مساله جدی تر تاثیرات غیرحرارتی این امواج است که می تواند باعث ایجاد رشته ای از اختلالات و بیماری ها از جمله تهوع، سرگیجه، خارش و حتی مشکلات روانی در افراد شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان این که هنوز بسیاری از آسیب های این امواج بر روی انسان ها ناشناخته مانده است؛ اضافه کرد: یکی دیگر از تبعات منفی امواج الکترومغناطیسی از طریق گذاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های امواج موبایل

آسیب های امواج موبایل