مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:512017-11-21بين الملل

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


کشته شدن 7 عضو طالبان در کمین نیروهای دولتی در فراه، انهدام مخفیگاه طالبان در میدان وردک و آوارگی 250 خانواده به دنبال حملات موشکی پاکستان در کنر مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز سه شنبه 30 آبان در افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس"، کشته شدن 7 عضو طالبان در کمین نیروهای دولتی در فراه، انهدام مخفیگاه طالبان در میدان وردک توسط نیروهای امنیتی، آوارگی 250 خانواده به دنبال حملات راکتی پاکستان در کنر و حمله نیروهای دولتی به چند پایگاه نیروهای پاکستانی در کنر از مهمترین رویدادهای امنیتی امروز سه شنبه 30 آبان است.

کشته شدن 7 عضو طالبان در کمین نیروهای دولتی در ولایت فراه به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مقام های امنیتی فراه می گویند که در نتیجه کمین نیروهای دولتی در این ولایت، 7 عضو طالبان کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.

اقبال باهر، سخنگوی پلیس فراه گفت که این رویداد شب گذشته در روستای سور در حومه شهر فراه رخ داده است.

انهدام مخفیگاه طالبان در میدان وردک توسط نیروهای امنیتی مسئولان محلی ولایت میدان وردک می گویند که طی عملیات ویژه نیروهای امنیت ملی افغانستان، یک مخفیگاه طالبان در این ولایت از بین برده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالرحمن منگل ، سخنگوی والی میدان وردک با بیان اینکه طی عملیات ویژه نیروهای امنیت ملی افغانستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان