مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:402017-11-21ورزشي

داورزنی:کمیته های پزشکی فدراسیون ها باید فعالتر عمل کنند


معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گقت:کمیته های پزشکی فدراسیونهای ورزشی باید فعالتر عمل کنند، زیرا ورزشکاران ما سرمایه های ملی کشور محسوب می شوند که از این مساله نباید غافل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا داورزنی در نخستین نشست نمایندگان کمیته های پزشکی فدارسیون های ورزشی در آکادمی ملی المپیک اظهار داشت: فدارسیون های ورزشی باید حساسیت بیشتری در بخش پزشکی داشته باشند، زیرا ورزشکاران سرمایه های ملی هستند و بخش پزشکی باید مسئولیت خود را به درستی ایفا کند.

وی افزود: البته باید فعالیت کمیته های پزشکی فدراسیون ها در حوزه های تغدیه و مکمل توجه بیشتری شود که در برخی از فدراسیون این مساله به شکل جدی دنبال می شود و کادر پزشکی مجزایی دارند اما بی برنامگی در این حوزه هنوز وجود دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: فدراسیون های ورزشی باید اقدامات اساسی در رفع این مشکلات اعمال کنند تا ورزشکاران خود را که سرمایه ملی هستند در شرایط بهتری برای بازی های آسیایی و المپیکی آماده کنند.

داورزنی تاکید کرد : فدراسیون های ورزشی باید در فرآیند استعداد یابی و حوزه پزشکی فعال تر عمل کنند و بعنوان یک موضوع جدی به مساله پزشکی توجه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی:کمیته های پزشکی فدراسیون ها باید فعالتر عمل کنند

داورزنی:کمیته های پزشکی فدراسیون ها باید فعالتر عمل کنند