مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:412017-11-21سياسي

رییس سازمان دارالقرآن کشور: تولیدات قرآنی باید متناسب با ذائقه عمومی مردم باشد


لازم است تولیدات قرآنی متناسب با شرایط کنونی جامعه و مطابق با ذائقه عمومی مردم باشد تا تأثیرگذاری بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، مهدی قره شیخلو بعدازظهر امروز در کارگاه آموزشی_توجیهی مدیران قرارگاه های فرهنگی شهرستان های شمالغرب کشور اظهار کرد: لازم است تولیدات قرآنی متناسب با شرایط کنونی جامعه و مطابق با ذائقه عمومی مردم باشد تا تأثیرگذاری بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

وی گفت: ما متأسفانه در حوزه تولید محتوای مناسب قرآنی مشکل داریم و باید نگاه توسعه ای به فرهنگ قرآنی در کشور ترویج یابد.

رییس سازمان دارالقرآن کشور تصریح کرد: طبق آمار بیش از 100 هزار هیأت از سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور مجوز دارد که اگر 10 درصد آنها در حوزه قرآنی فعالیت کنند فرهنگ قرآنی کشور متحول خواهد شد.

قره شیخلو با اشاره به اینکه در حوزه آموزش و مدیریت به نیروهای قرآنی نیاز داریم ادامه داد: در سال 96 بیش از هزار و 300 نوجوان 10 تا 18 سال تحت پوشش قرار گرفت و سرمایه گذاری های ویژه ای در حوزه آموزش قرآن بر روی این افراد انجام گرفت.

وی با تأکید بر اینکه اصلی ترین وظیفه ما در کل کشور باید شناسایی نیروهای مؤثر و جذب و آموزش آنها باشد اضافه کرد: باید از آموزش های عمومی فاصله بگیریم و سرمایه گذاری های ما به سمت و سوی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان دارالقرآن کشور: تولیدات قرآنی باید متناسب با ذائقه عمومی مردم باشد

رییس سازمان دارالقرآن کشور: تولیدات قرآنی باید متناسب با ذائقه عمومی مردم باشد