مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:202017-11-21ورزشي

اجرا قانون ممنوعیت بکار گیری بازنشستگان در وزارت ورزش


سازمان بازرسی و سازمان اداری و استخدامی کشور، قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان به وزرات ورزش و جوانان ابلاغ کرده است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.

- ژاله فرامرزیان گفت: سازمان بازرسی و سازمان اداری و استخدامی کشور، قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان به وزرات ورزش و جوانان ابلاغ کرده است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرامرزیان در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به قانون ممنوعیت بکار گیری بازنشستگان گفت: این مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی ، بایستی به سرعت در ورزش کشور اجرایی شده و ادامه تصدی بازنسشتگان در مسئولیت های فعلی غیر قانونی بوده و مستلزم پیگرد قضایی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: سازمان بازرسی و سازمان اداری و استخدامی کشور ، قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان را به همه وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی از جمله وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرده است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.

وی درباره ادامه حضور بازنشستگان در مدیریت باشگاهها و فدراسیون ها گفت : تاکید مجلس و دولت و سازمان بازرسی کل کشور اجرای هر چه سریعتر این قانون است و قطعا وزارت ورزش و جوانان خود را ملزم به اجرای تمام و کمال آن می داند و به جز تبصره هایی که در ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری ذکر شده است ، استثنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا قانون ممنوعیت بکار گیری بازنشستگان در وزارت ورزش

اجرا قانون ممنوعیت بکار گیری بازنشستگان در وزارت ورزش