مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:152017-11-21اقتصادي

هنوز مرکبات شب عید خریداری نشده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره نحوه خرید میوه شب عید اظهار کرد: امسال هنوز خرید شب عید صورت نگرفته اما هر زمان که مجوز دولت صادر شود بین 30 تا 40 هزار تن خریداری خواهیم کرد.

- دلاور حیدرپور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه فصل برداشت مرکبات شروع شده است، اظهار کرد: نیمی از نارنگی های باغات استان برداشت و روانه بازار شده است.

وی با بیان اینکه پرتقال و کیوی اراضی باغی استان نیز در حال برداشت است، اظهار کرد: دولت برای بازار مرکبات مازندران برنامه ویژه ای در نظر گرفته است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش گفت: با یکی از میدان های میوه و تره بار تهران صحبت شده تا فضایی را در اختیار تولیدکنندگان مرکبات مازندران قرار دهند که تشکل ها و تولیدکنندگان بتوانند عرضه مستقیم داشته باشند.

وی، تخصیص اعتبار مشوق صادرات مرکبات را یکی از حمایت های دولت دانست و تصریح کرد: براساس مصوبه دولت، به ازای صادرات دو کیلوگرم پرتقال مجوز واردات یک کیلوگرم موز با تخفیف 20 درصد در تعرفه گمرکی داده خواهد شد.

حیدرپور با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی مستقیما با استانداران و سازمان جهاد کشاورزی استان ها نامه نگاری داشته است، اظهار کرد: در این نامه نگاری ها اعلام کرده ایم که استان های متقاضی شرایط عرضه مستقیم مرکبات مازندران را به وجود آورند تا تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز مرکبات شب عید خریداری نشده است

هنوز مرکبات شب عید خریداری نشده است