مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 16:102017-11-21سياسي

جنگل های هیرکانی به نام ایران در یونسکو ثبت شود


عضو ستاد اجرایی و مسئول امور هماهنگی دومین همایش حمایت از جنگل های هیرکانی گفت: امیدواریم که تبصره ذیل ماده 148 قانون برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی کشور مبنی بر بهینه سازی پایش، - حفظ، بهره برداری و مدیریت جنگل های کشور به طور کامل به مرحله اجرا درآید و سازمان میراث فرهنگی نیز همان طور که بارها اعلام کرده است هر چه سریع تر نسبت به ثبت جهانی جنگل های هیرکانی به نام کشورمان در یونسکو اقدام کند.

عباد طیبی سیف کتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دومین همایش حمایت از جنگل های هیرکانی که قرار بود در تاریخ دوم آذرماه برگزار شود با توجه به برپایی چند همایش محیط زیستی در مازندران در تاریخ دهم آذرماه 96 روز جمعه از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 18 در مجمتع فرهنگی و هنری حر شهرستان قائم شهر از سوی تلاشگران و دوستداران عرصه محیط زیست و فرهنگ برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دومین همایش حمایت از جنگل های هیرکانی با نگاه ویژه به حفظ، حراست و جلوگیری از نابودی شمشادهای این محیط با حضور مسئولان سازمان ها و نهادهای مرتبط با موضوع و تشکل های مردم نهاد و دوستداران منابع طبیعی و فرهنگی کشور برگزار می شود.

عضو ستاد اجرایی و مسئول امور هماهنگی دومین همایش حمایت از جنگل های هیرکانی خاطرنشان کرد: در زمینه حفاظت از جنگل ها، سازمان های مردم نهاد NGO دوستداران محیط زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل های هیرکانی به نام ایران در یونسکو ثبت شود

جنگل های هیرکانی به نام ایران در یونسکو ثبت شود