مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 15:102017-11-21بين الملل

افشاگری خبرنگار نیویورک تایمز علیه اوباما


" یکی از روزنامه نگاران سرشناس نیویورک تایمز فاش کرد، دولت اوباما عامدانه قدرت القاعده را در آستانه حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2012 کم اهمیت جلوه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه نیوزمکس، خانم روکمینی کالیماچی، روزنامه نگار آمریکایی-رومانیایی نیویورک تایمز در جریان مراسمی در "بنیاد دفاع از دموکراسی ها" این اظهارات را بیان کرد.

این روزنامه نگار با اشاره به 17 سند دست نوشته ای که مه 2012 از سوی دولت اوباما منتشر شد، گفت: گمان می کنم عمده مطالبی که آن زمان به رسانه ها منتقل شد، تلاش کرد تا نشان دهد که اسامه بن لادن ضعیف شده و او کنترلش را بر این گروه از دست داده است.

کالیماچی در پاسخ به سوال کیم دوزیر، خبرنگار سابق آسوشیتدپرس و سی بی اس درباره اینکه آیا اطلاعات غرب حقیقت "قدرت" درباره این گروه تروریستی رادیکال را پنهان کرد، گفت: گمان می کنم کشتن بن لادن تئوری بسیار بزرگتری داشت.

او افزود: رییس این سازمان کشته شد و ما با عناوینی چون این سازمان تخریب شد، نابسامان شده و رو به افول است، مواجه می شویم.

همزمان با اینکه ما برای خروج نیروهایمان از عراق و افغانستان آماده می شدیم، گمان می کنم این مساله اهمیت داشت که آن را به عنوان موضوعی تمام شده، نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری خبرنگار نیویورک تایمز علیه اوباما

افشاگری خبرنگار نیویورک تایمز علیه اوباما