مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 15:002017-11-21سياسي

حساسیت مدیران بر کم و کیف تولیدات زیاد باشد


عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تأکید بر ضرورت ساخت آثاری در صداوسیما که با الگوهای ایرانی و اسلامی سنخیت داشته باشد، تصریح کرد: صداوسیما نباید به سمت تولید آثاری به سبک هالیوود و بالیوودحرکت کند.

- سیدجواد حسینی کیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تولید سریال های فاخر در رسانه ملی، گفت: مجلس درقالب برنامه ششم توسعه اعتبارات مناسبی برای صداوسیما در نظرگرفته است ولی عدم تخصیص مناسب و به موقع اعتبارات این سازمان توسط دولت، آن را در تنگناهای اقتصادی قرار می دهد؛ با این حال صداو سیما باید برای توسعه فرهنگی جامعه به سمت تولید آثار تاریخی و به ویژه قرآنی حرکت کند و در حقیقت فضای تولید در رسانه ملی باید همسو با آداب و رسوم اصل ایرانی و اسلامی عجین شود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صداوسیما باید به سمت ساخت آن دسته از فیلم های فرهنگی حرکت کند که با الگوهای ایرانی و اسلامی سنخیت داشته باشد اما متاسفانه این سازمان به سمت تولید محصولات به اصطلاح فانتزی یا برنامه های تجاری سودآور بیش از دیگر کارها گرایش دارد.

وی ادامه داد: صداو سیما نباید به سمت تولید فیلم ها و سریال های به سبک هالیوودی و بالیوودی حرکت کند؛ حتی خرید آثار از کشورهایی که فرهنگ آن نزدیکی با فرهنگ جامعه ما ندارد، آثار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت مدیران بر کم و کیف تولیدات زیاد باشد

حساسیت مدیران بر کم و کیف تولیدات زیاد باشد