مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 14:512017-11-21اقتصادي

در بهمن ماه چهارمین همایش اقتصاد مقاومتی با موضوع اشتغال پایدار برگزار می شود


چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

- چهارمین همایش اقتصاد مقاومتی با موضوع اشتغال پایدار برگزار می شود چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی به منظور رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور و در ادامه ی برگزاری سه همایش اقتصاد مقاومتی، چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی را با موضوع تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در بهمن ماه سال جاری برگزار می نماید.

این همایش معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور است که سالانه برگزار می شود و در آن به بررسی و پایش مهمترین مسائل مرتبط با اقتصاد مقاومتی به عنوان الگوی اقتصادی کشور پرداخته خواهد شد.

کمیته علمی چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی را آقایان دکتر فرهاد دژپسند عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر محمد رضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر نصیری اقدم عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر حسین عیوضلو عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام و دکتر احسان خاندوزی مدیرکل دفتر اقتصادی مرکز پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بهمن ماه چهارمین همایش اقتصاد مقاومتی با موضوع اشتغال پایدار برگزار می شود

در بهمن ماه چهارمین همایش اقتصاد مقاومتی با موضوع اشتغال پایدار برگزار می شود