مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 14:402017-11-21اجتماعي

ارائه بیش از 12 هزار خدمات از سوی معاونت بهداشت هلال احمر به زلزله زدگان


تیم های بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله زده غرب کشور تاکنون بالغ بر 12 هزار مورد خدمات درمانی به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه ارائه داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پس از هماهنگی، ارزیابی اولیه و ساماندهی سریع در ساعات ابتدایی وقوع زلزله در غرب کشور با حضور و اعزام نیروهای بهداشت و درمان پنج استان همدان، لرستان، کرمانشاه، و مرکزی سپس آذربایجان غربی به شهرستان‎های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، قصر شیرین و دالاهو این تیم ها با نظارت و مدیریت معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر در منطقه مستقر شدند.

در آخرین اطلاع رسانی های انجام شده از عملکرد واحدهای بهداشت و درمان اضطراری خدمات ارایه شده این معاونت از مرز 12 هزار مورد گذشته است و این خدمات بهداشتی و درمانی شامل ویزیت سرپایی، خدمات پرستاری، خدمات زنان باردار، فوریت های پزشکی به هموطنان زلزله زده عنوان شده است و افراد نیازمند به خدمات تخصصی تر به مراکز دیگر ارجاع داده شده اند.

با توجه به استقرار دو واحد بیمارستان صحرایی در منطقه سرپل ذهاب و تمرکز خدمات واحدهای بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر در مناطق روستایی به دلیل عدم موازی کاری، تیم های درمانی هلال احمر در مناطق روستایی مانند ازگله مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 12 هزار خدمات از سوی معاونت بهداشت هلال احمر به زلزله زدگان

ارائه بیش از 12 هزار خدمات از سوی معاونت بهداشت هلال احمر به زلزله زدگان