مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 13:352017-11-21بين الملل

حمل بار هوایی پادمیرا راه چه خدماتی ارائه می کند؟


این شرکت یکی از برترین شرکت های حمل بار هوایی به تمام نقاط دنیا بوده و در سال 1388 در زمینه حمل و نقل هوایی تاسیس شده است.

- شرکت پادمیرا راه اعلام کرد: این شرکت یکی از برترین شرکت های حمل بار هوایی به تمام نقاط دنیا بوده و در سال 1388 در زمینه حمل و نقل هوایی تاسیس شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت پادمیرا راه، خدمات این مجموعه را می توان در دو بخش بسته بندی بار مسافر یا بسته بندی لوازم منزل برای حمل بار هوایی و فریت بار به مقصد مسافر قرار داد.

کشورهای امریکا، کانادا، استرالیا، آلمان، انگلستان، فرانسه و ترکیه از جمله کشورهایی هستند که شرکت پادمیرا راه به آنها بار ارسال می کند.

فریت بار به امریکا سالانه تعداد زیادی مسافر درخواست فریت بار به امریکا" را دارند که این کار توسط شرکت های حمل بار هوایی انجام می شود؛ از مهم ترین شهرهای امریکا که این شرکت بار مسافری به آنها ارسال کرده است می توان به واشنگتن، نیویورک، لس آنجلس، میامی، تگزاس، لاس وگاس، بوستون، هیوستون، سانفرانسیسکو و شیکاگو اشاره کرد.

پادمیرا راه اعلام کرد: روش حمل بار هوایی به آمریکا بدین صورت است که ابتدا پرسنل متخصص بسته بندی در این مجموعه در محل بار حاضر شده و اقدام به بسته بندی استاندارد بار مسافری می کنند و بعد از اتمام بسته بندی، بار به محل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل بار هوایی پادمیرا راه چه خدماتی ارائه می کند؟

حمل بار هوایی پادمیرا راه چه خدماتی ارائه می کند؟