مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 13:252017-11-21سياسي

کار ارزیابی برای بازسازی مناطق زلزله زده آغاز شده است


معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با تشکیل ستادهای معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده غرب کشور کار ارزیابی برای بازسازی واحدهای مسکونی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد حق شناس در نشست مدیران کل نظارت و ارزیابی و مسکن در شیراز گفت: ستادهای معین بنیاد مسکن با تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد و متخصص در نقاط زلزله زده مستقر شده و کار ارزیابی برای بازسازی واحدهای مسکونی را آغاز کرده اند.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن کرمانشاه در منطقه ی ثلاث باباجانی، بنیاد مسکن آذربایجان غربی در شهرستان دالاهو، بنیاد مسکن قزوین در شهرستان گیلان غرب و بنیاد مسکن اصفهان در شهر سر پل ذهاب مستقر شده و ارزیابی ها را انجام خواهد داد.

حق شناس اضافه کرد: برای کمک به بازسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی در استان کرمانشاه، بنیاد مسکن کرمانشاه در روستاهای سر پل ذهاب و بنیاد مسکن استان لرستان در شهرستان اسلام آباد غرب مستقر می شوند.

وی بر لزوم رعایت کامل مقررات ملی ساختمان در طرح های شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: این سالانه بنیاد نوسازی و مقاوم سازی 200 هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی را در برنامه چشم انداز قرار داده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار ارزیابی برای بازسازی مناطق زلزله زده آغاز شده است

کار ارزیابی برای بازسازی مناطق زلزله زده آغاز شده است