مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 13:102017-11-21سياسي

سردار رحیم صفوی: تا سال 2030 «آل سعود» وجود نخواهد داشت


بر اساس گزارش مطالعاتی که چند سال قبل توسط امریکا با عنوان جهان تا سال 2030 منتشر شد تا سال 2030 رژیمی با عنوان آل سعود در خاورمیانه وجود نخواهد داشت و در این گزارش احتمال تجزیه عربستان را هم داده اند.

- دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: بر اساس گزارش مطالعاتی که چند سال قبل توسط امریکا با عنوان جهان تا سال 2030 منتشر شد تا سال 2030 رژیمی با عنوان آل سعود در خاورمیانه وجود نخواهد داشت و در این گزارش احتمال تجزیه عربستان را هم داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از ایسنا، سردار صفوی در همایش بسیجیان مرکز مقاومت بسیج سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: مبنای بسیج بر اساس نظر جهادی پایه ریزی شده است ، جهاد فرهنگی ، جهاد علمی ، جهاد دفاعی و امنیتی ، جهاد سازندگی و همه این جهاد ها در راه خدا و فی سبیل الله و با حداقل هزینه و با حداکثر بهره بود و تماما به نفع مردم و مستضعفان اتفاق افتاد.

وی افزود: کارکردها و عظمت حماسه های بسیج در طول 40 سال گذشته در ایران بر کسی پوشیده نیست و در یک جمله بایستی گفت اگر تفکر بسیجی و فداکاریها و رشادتهای بسیجیان نبود ایران هم نبود.

صفوی اضافه کرد: تفکر بسیجی از حوزه جغرافیایی ایران به منطقه غرب اسیا منتشر شده است و در سال 62 جوانان و شیعیان لبنان مقاومت اسلامی لبنان یا حزب الله را با کمک سرداران بزرگی همچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رحیم صفوی: تا سال 2030 «آل سعود» وجود نخواهد داشت

سردار رحیم صفوی: تا سال 2030 «آل سعود» وجود نخواهد داشت