مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 11:562017-11-21بين الملل

نویسنده روس تبار یهودی بررسی کرد پشت پرده ارتباط شاهزاده های سعودی با ایران


اسراییل شامیر نویسنده روس تبار یهودی موضوع تحولات اخیر در عربستان را بررسی و ادعاهایی مطرح کرده که مشروح این گفت وگو را می خوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، شامیر مدعی شده است که اخیرا اطلاعاتی از رفتار ناگهانی و عجیب محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان درز کرده است که نشان می دهد دستگیری شاهزادگان سعودی و همچنین استعفای سعد الحریری ناشی از برنامه ای هدفمند به منظور جلوگیری از کودتا علیه شاه و ولیعهد عربستان بوده است.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که عربستان با همکاری آمریکا تلاش می کند طرح خود را برای کنترل کامل بر منابع مالی و قدرت در این کشور پیش ببرد.

داستان از آنجایی شروع شد که محمدبن سلمان از تعدادی از شاهزادگان متمول سعودی درخواست کرد تا نیمی از ثروت خود را به این بهانه که عربستان سعودی با ایران در تقابل است، تقدیم خزانه دولت کنند، چراکه عربستان برای پرداخت هزینه های جنگ به این کمک ها نیازمند است.

اسراییل شامیر نویسنده روس تبار یهودی موضوع تحولات اخیر در عربستان را بررسی و ادعاهایی مطرح کرده که مشروح این گفت وگو را در ادامه می خوانید: با وجود تقاضاهای مکرر ولیعهد جوان، شاهزاده های سعودی تصمیم گرفتند تا به هر قیمتی که شده از شر محمدبن سلمان خلاص شده و با ایران وارد مذاکره شوند تا نفوذ ایران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده روس تبار یهودی بررسی کرد پشت پرده ارتباط شاهزاده های سعودی با ایران

نویسنده روس تبار یهودی بررسی کرد پشت پرده ارتباط شاهزاده های سعودی با ایران